مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-01حوادث

کشف 38 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی/ 49 باند متلاشی شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 38 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در جریان بازدید از کشفیات جدید مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی، اقدامات پلیس مواد مخدر و مجموعه نیروی امنیتی و انتظامی را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: گزارش ها حکایت از رشد کشفیات مواد مخدر در 5 ماهه نخست سال جاری در استان دارد.

وی بیان داشت: افزایش آمار در بحث دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این مدت نیز حاصل تلاش و هم افزایی دستگاه های متولی است و این تلاش ها، ضربه های جدی به مسیر قاچاق مواد مخدر وارد می کند که بسیار ارزشمند می باشد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: امیدواریم این کشفیات و برخوردها بتواند کمک کند که مردم و به ویژه قشر جوان کمتر در معرض آلودگی به مواد مخدر قرار بگیرند و به زودی شاهد جمع شدن این پدیده شوم باشیم.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 38 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی/ 49 باند متلاشی شد

کشف 38 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی/ 49 باند متلاشی شد