مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-01اقتصادي

11 روستا و 30 واحد صنعتی بیجار به گاز طبیعی متصل شدند


به مناسبت هفته دولت تعداد 11 روستا و 30 واحد صنعتی شهرستان بیجار به شبکه گاز کشور متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، احمد فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژ ه های گازرسانی روستایی و صنعتی شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت شهدای دولت بخصوص شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: به مناسبت هفته دولت تعداد 11 روستای این شهرستان با اجرای 54 کیلومتر شبکه گذاری از نعمت گاز برخوردار شدند که 329 خانوار را زیرپوشش گاز طبیعی قرار می دهد.

فعله گری اضافه کرد: در بخش های مرکزی و کرانی تعداد 30 واحد صنعتی به نام های پرورش شترمرغ نگاری، 26 واحد صنعتی دامداری مقلی، معدن آهن صبانور، دامداری ندرمحمدی و مرغداری میر صادقی در این ایام مبارک به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: برای گازرسانی به 11 روستا و  30 واحد صنعتی افتتاح شده در مجموع 54 هزار  متر شبکه گذاری شده و سالانه در مصرف یک میلیون و 100 هزار لیتر سوخت مایع صرفه جویی می شود.

 فعله گری مجموع اعتبارات هزینه شده در بخش های افتتاحیه را 113 میلیارد و 977 میلیون ریال  فقط در بخش اجرا ذکر کرد که با احتساب هزینه های خرید کالا، تحصیل اراضی و سایر هزینه ها بیش از 200 میلیارد ریال برای شرکت گاز هزینه در بر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 روستا و 30 واحد صنعتی بیجار به گاز طبیعی متصل شدند

11 روستا و 30 واحد صنعتی بیجار به گاز طبیعی متصل شدند