مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-01ورزشي

آوار مشکلات در مناطق حاشیه ای خرم آباد/ اینجا زندگی به سختی می گذرد


فراهم نبودن زیرساخت ها و امکانات اولیه در دو محله حاشیه علی آباد و فلک الدین زندگی را برای ساکنان این محلات سخت کرده است، کافی است سری به این دو محله بزنید تا ازعمق مشکلات آگاه شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محلات حاشیه شهر از ابتدایی ترین امکانات و زیرساخت ها هم محروم هستند، ساکنان این محلات با مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و امنیتی مواجه هستند.

محله های حاشیه ی فلک الدین و علی آباد که جزو قدیمی ترین مناطق خرم آباد هم هستند متاسفانه مورد بی توجهی دستگاه های متولی قرار گرفته اند و همین امر سبب شده ساکنان انها در رنج و عذاب قرار بگیرند.

وضع نامناسب معابر و منازل مسکونی، نبود فضای سبز، فرهنگی و ورزشی ، عدم مبلمان شهری تنها بخشی از مشکلاتی دو محله حاشیه ی فلک الدین و علی آباد است، فارغ از این معضلات فقر و نداری در این محلات بیداد می کند.

در هشتیمن جلسه رسمی شورای اسلامی شهرخرم آباد که با حضور مهرداد ویسکرمی ، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، اعضا و شهردار خرم آباد تشکیل شد، مشکلات این دو محله مورد بررسی قرار گرفت.

  مناطق حاشیه ی دغدغه جدی مدیریت شهری و اعضا شورا رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از جدی ترین دغدغه های مدیریت شهری و اعضا شورای شهر مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار مشکلات در مناطق حاشیه ای خرم آباد/ اینجا زندگی به سختی می گذرد

آوار مشکلات در مناطق حاشیه ای خرم آباد/ اینجا زندگی به سختی می گذرد