مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-01پزشكي

سرانه های بهداشت و درمان فردیس متناسب با جمعیت نیست


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فردیس، گفت: سرانه های بهداشتی-درمانی فردیس متناسب با جمعیت 700 هزار نفری آن نیست و افزایش سرانه های بهداشتی درمانی در جهت ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت شهروندان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس، طی نشستی با سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مسؤول اورژانس شهرستان، مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان و پروژه های بهداشتی درمانی و مرکز فوریت های پزشکی را مورد  بحث و بررسی قرار داد و بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات در جهت ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعداد مراکز بهداشتی-درمانی و پایگاه های اورژانس در سطح شهرستان متناسب با جمعیت 700 هزار نفری فردیس نیست، افزود: تامین زیرساخت های لازم در حوزه بهداشت و درمان نیازمند عزم جدی و همت جهادی  همه دستگاه های ذیربط است.

این مقام مسؤول یادآور شد: افزایش مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس به تناسب جمعیت، به همکاری شورای اسلامی شهر فردیس و اداره کل  راه و شهرسازی استان برای تامین زمین نیاز دارد و تامین اعتبارات آن نیازمند حمایت جدی سازمان مدیریت و  برنامه ریزی و دانشگاه علوم پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه های بهداشت و درمان فردیس متناسب با جمعیت نیست

سرانه های بهداشت و درمان فردیس متناسب با جمعیت نیست