مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-01حوادث

برخورد قاطع با ترک فعل متولیان اصلی تالاب انزلی/ از حداقل امکانات محرومیم


دادستان مرکز گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با ترک فعل متولیان اصلی تالاب انزلی، گفت: متاسفانه از حداقل امکانات در تالاب برای برخورد با حوادث محروم هستیم.

- ، مهدی فلاح میری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از وصول خبر مبنی بر وقوع آتش سوزی در نیزارهای تالاب انزلی دادستان، رییس دادگستری انزلی و مدیریت بحران استان در صحنه حاضر شدند، افزود: طی دو روز گذشته برای مهار و کنترل آتش سوزی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به شناسایی چند نفر در زمینه آتش سوزی تالاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک نفر بازداشت و چهار نفر دیگر نیز تحت قرار هستند و تحقیقات در حال تکمیل است.

دادستان مرکز گیلان در ادامه با بیان اینکه تا کنون بر اساس مستندات و تحقیقات انجام شده عمدی بودن آتش سوزی همانند سنوات گذشته محرز شده است، اضافه کرد: عده ای برای توسعه تصرفات غیر قانونی خود اقدام به آتش زدن تالاب می کنند.

وی بر برخورد قاطع دستگاه قضا با این افراد تأکید و تصریح کرد: بازدید میدانی با حضور ریاست کل دادگستری گیلان از منطقه انجام شده و در این زمینه آنچه که بر اساس سوابق موجود در دادگستری مشخص شده این بوده که هرساله در این فصل با وقوع آتش سوزی هایی در تالاب مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ترک فعل متولیان اصلی تالاب انزلی/ از حداقل امکانات محرومیم

برخورد قاطع با ترک فعل متولیان اصلی تالاب انزلی/ از حداقل امکانات محرومیم