مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-01پزشكي

مهمترین دلایل اقدام به خودکشی


یک کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی با اشاره به افزایش پدیده خودکشی در کشورمان بر ضرورت توجه بیش از پیش به آموزش خانواده ها تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان یک کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی با اشاره به افزایش پدیده خودکشی در کشورمان بر ضرورت توجه بیش از پیش به آموزش خانواده ها تاکید کرد.

محیاسادات میرمعصومی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان اظهار کرد: شیوع اختلالات روانپزشکی و بروز پیامدهای روانشناختی و ابهام در مورد آینده و.

از مهمترین دلایل اقدام به خودکشی در استان سمنان است.

وی بر لزوم توجه بیش از پیش به آموزش در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: مهمترین اقدام موثر در کاهش خودکشی انجام اقدامات پیشگیرانه است که از جمله می توان به تشکیل کمیته های پیشگیری ،تقویت برنامه های غربالگری ، استقرار نظام ارجاع جهت دریافت نوبت تخصصی روانپزشکی، هماهنگی با پزشکی قانونی و بیمارستان ها جهت اعلام آمارها و جمع اوری و تحلیل شاخص ها اشاره کرد.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کارگروه اجتماعی، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده استان افزود: متاسفانه طی 5 سال اخیر میزان خودکشی در سطح کشور افزایش یافته است.

وی با اشاره به فراوانی خودکشی ها اضافه کرد: مهمترین شیوه های اقدام به خودکشی در سطح کشور، استفاده از داروها و سموم می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دلایل اقدام به خودکشی

مهمترین دلایل اقدام به خودکشی