مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-01دانش

آغاز واکسیناسیون نوبت دوم دانشگاهیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زنجان


معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: واکسیناسیون نوبت دوم اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه زنجان آغاز شده است.

- ایسنا/زنجان معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: واکسیناسیون نوبت دوم اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه زنجان آغاز شده است.

محسن یاوری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آغاز واکسیناسیون نوبت دوم در دانشگاه زنجان، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با مرکز بهداشت شهرستان زنجان، نوبت دوم واکسیناسیون دانشگاهیان (به استثنای تزریق نوبت دوم واکسن آسترازنکا) از امروز (10 شهریورماه) در محل تجمیع واکسیناسیون دانشگاه واقع در سالن ورزشی شماره یک آغاز شده است.

وی در رابطه با واکسیناسیون نوبت اول دانشگاهیان، افزود: اعضای هیئت علمی اعم از ثابت و مدعو و کارکنان دانشگاه که تاکنون به هر دلیلی موفق به انجام واکسیناسیون نوبت اول نشده اند، می توانند همزمان در این دوره، واکسن نوبت اول خود را دریافت کنند.

این مسئول در رابطه با آغاز واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، تصریح کرد: واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی (فقط ساکن خوابگاه های دانشجویی) و دانشجویانی که نوبت دوم آن ها فرا رسیده، در محل واکسیناسیون دانشگاه زنجان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون نوبت دوم دانشگاهیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زنجان

آغاز واکسیناسیون نوبت دوم دانشگاهیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زنجان