مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-01سياسي

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد


مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

- سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده امروز چهارشنبه 10 شهریورماه در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه به عنوان نیرویی مقتدر، توانمند و مدافع انقلاب در هر موضوعی که نیاز بود، وارد میدان شده است، اظهار کرد: امروز نیز برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام توان در کنار سایر نهاد ها از جمله کادر درمان ایستاده ایم.

وی ادامه داد: طرح ابتکاری واکسیناسیون خودرویی عموم مردم یکی دیگر از گام های سپاه عاشورا در راستای پیشگیری از کرونا است که امروز افتتاح می شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: راه اندازی 11 مرکز واکسیناسیون عمومی از دیگر اقدامات سپاه عاشوراست که امیدواریم با همکاری و همراهی با کادر درمان شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز در مقابل ساختمان معاونت بهداشت و درمان سپاه عاشورا در اخر کوی منظریه تبریز آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت 9 الی 18 و در روزهای تعطیل نیز در صورت تامین واکسن از سوی وزارت بهداشت، آماده خدمات دهی به عموم مردم تبریز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد