مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-01سياسي

ناکامی پنج باره شورای شهر داراب در انتخاب شهردار


جلسه شورای شهر داراب با دستور کار انتخاب شهردار امروز چهارشنبه هم به علت غیبت سه نفر از اعضای 7 نفره شورای شهر از رسمیت افتاد.

- ، پنجمین جلسه شورای شهر داراب با دستور کار انتخاب شهردار این شهر امروز چهارشنبه هم با حضور نیافتن سه نفر (بی ریا، خوشحال، بهادری) از 7 عضو اصلی شروع نشده از رسمیت افتاد.

در چند روز گذشته این سه نفر از اعضای شورای شهر در بیانیه ای خطاب به مردم داراب عنوان کرده اند که گزینه های پیشنهادی خود را برای شهرداری داراب معرفی کرده اند.

آنان همچنین عنوان کرده اند: در بدو تشکیل شوراهای ششم تصمیم گیری بر اساس احساس و هیجان و ناهنجاری های سیاسی، اصلی ترین وظیفه شورا را به حاشیه کشانده است.

این سه نفر از عضو شورای شهر داراب متذکر شده اند: همانگونه که پیشتر گفتیم لحظه ای و ذره ای از منافع شهروندان عقب نشینی نکرده و تا آخرین لحظه فعالیت در ششمین دوره شورا از خدمت به مردم عزیز و شریف داراب غافل نمی شویم و باایجاد اتاق شیشه ای کلیه تصمیمات در محضر شهروندان گرامی گرفته خواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که این سه عضو از اعضای هفت نفره شورای شهر داراب طی روزهای گذشته با بررسی دقیق و فارغ از هرگونه جناح بندی، بر سر 3 گزینه برای تصدی شهرداری داراب به اجماع رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی پنج باره شورای شهر داراب در انتخاب شهردار

ناکامی پنج باره شورای شهر داراب در انتخاب شهردار