مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-01اقتصادي

جلسه مدیریت بحران برای ساماندهی چاله سیاه تشکیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روز گذشته جلسه مدیریت بحران استان اصفهان در اداره کل محیط زیست برای بررسی وضعیت چاله سیاه اصفهان برگزار شد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران در اداره کل محیط زیست استان اصفهان در زمینه ساماندهی پسماندهای نفتی و شیمیایی اظهار داشت: این جلسه با حضور مسئولان ذی ربط در حوزه صنعت و معدن، محیط زیست و حمل و نقل و راهداری برگزار شد.

10 مورد تخلف تخلیه مواد نفتی و شیمیایی در روستاها و حاشیه جاده ها وی با بیان اینکه یکی از مصوبات این جلسه هشدار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صنایع دارای پسماندهای شیمیایی نفتی در زمینه تخلیه در نقاط مختلف بوده است، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که از ابتدای سال جاری تاکنون 10 گزارش تخلف در زمینه تخلیه لجن های نفتی و اسیدی در روستاها و حاشیه جاده ها داشته ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس مصوبات این جلسه متخلفان موظف به پاکسازی محیط هایی که آلوده کرده اند هستند.

وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه آیین نامه مدیریت پسماند، قانون حفاظت از محیط زیست و ساماندهی خاک های آلوده در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: برای ساماندهی خاک های آلوده در منطقه چاله سیاه نیز بررسی فنی موضوع در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مدیریت بحران برای ساماندهی چاله سیاه تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران برای ساماندهی چاله سیاه تشکیل شد