مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-01اقتصادي

راه اندازی مزارع مرغ مادر بوقلمون در استان زنجان


مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از راه اندازی مزارع مرغ مادر بوقلمون در استان خبر داد و گفت: افزایش مراکز بوقلمون در استان از اقدام مهم دامپزشکی استان است.

- از راه اندازی راه اندازی کشتار گاه های صنعتی دام در استان زنجان خبر داد و گفت: راه اندازی خط دو در کشتار گاه صنعتی طیور و اجرای طرح رتبه بندی گوشت مرغ و توسعه کارخانجات تولید خوراک دام و طیور از اقدامات مهم دامپزشکی استان است.

وی از راه اندازی مزارع مرغ مادر بوقلمون در استان خبر داد و اظهار کرد: افزایش مراکز بوقلمون در استان از اقدام مهم دامپزشکی استان است.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان به بیماری تب اشاره کرد و افزود: همه ساله با فرا رسیدن فصل گرما و تکثیر و فعالیت کنه ها، احتمال بروز و شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو افزایش پیدا می کند ولی با اقدامات پیشگیرانه از وقوع این بیماری جلوگیری شد.

حاج کاظمی تاکید کرد: بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از طریق گزش کنه، نیش حشرات، تماس با خون یا ترشحات مبتلایان، له کردن کنه، تماس مستقیم با لاشه گوشت، خون، ترشحات و بافت های آلوده دام و تنفس در تماس با دام های آلوده قابل انتقال است و در فصل گرما نظارت های بهداشتی بر کشتارگاه ها تشدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مزارع مرغ مادر بوقلمون در استان زنجان

راه اندازی مزارع مرغ مادر بوقلمون در استان زنجان