مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-01ورزشي

اربابان سلاح در تسخیر نیروی زمینی ارتش


در مسابقات ارتش های جهان اربابان سلاح تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رشته های مختلف درخشید و سکوهای زیادی را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/اصفهان در مسابقات ارتش های جهان "اربابان سلاح" تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رشته های مختلف درخشید و سکوهای زیادی را به خود اختصاص داد.

سرهنگ حمید غلامی - مدیر روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مسابقات اربابان سلاح اظهارکرد: مسابقات ارتش های جهان در بخش اربابان سلاح که به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دو منطقه شاهین شهر و صفه اصفهان از ابتدای هفته جاری آغاز شده تا کنون با درخشش تیم ایران در رشته های مختلف همراه بوده است.

وی در خصوص نتایج این مسابقات تاکنون گفت: در رقابت های توپ 122 میلیمتری دی 30 تیم ایران قهرمان شد، ازبکستان دوم و روسیه سوم و ویتنام چهارم شدند.

وی افزود: در رقابت های توپ 23 میلیمتری زد یو (ZU) تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر سکوی نخست ایستاد و تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام سکوهای دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند و در بخش راکت انداز گراد تیم ازبکستان اول شد و تیم های ایران، ویتنام و روسیه دوم تا چهارم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربابان سلاح در تسخیر نیروی زمینی ارتش

اربابان سلاح در تسخیر نیروی زمینی ارتش