مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-01اقتصادي

افتتاح 12 طرح صنعتی و 6 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی خراسان رضوی در هفته دولت


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح 12 طرح صنعتی با اعتبار 1180 میلیارد ریال و 6 پروژه عمرانی با اعتبار 155 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح 12 طرح صنعتی با اعتبار 1180 میلیارد ریال و 6 پروژه عمرانی با اعتبار 155 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سبزوار 2، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: حمایت های همه جانبه دستگاه های ذیربط از صنعتگران باعث شده برای واحدهای صنعتی و تولیدی در روند توسعه صنعتی، فرصت سازی شود و آن ها به بهترین شکل ممکن بهره گیری کنند و نیز واحدهایی که مشکلاتی داشتند رفع شده و به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت و فعالیت نمایند.

وی با اشاره به اشتغال 1103 نفر در هفته دولت، افزود: با اشتغال واحدهای صنعتی بهره برداری شده در این هفته، تعداد اشتغال صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بالغ بر 77 هزار نفر رسیده است.

رییس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این استان دارای یک ظرفیت عظیم صنعتی است، تصریح کرد: با توجه به فضای مطلوب کسب و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 طرح صنعتی و 6 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی خراسان رضوی در هفته دولت

افتتاح 12 طرح صنعتی و 6 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی خراسان رضوی در هفته دولت