مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-01اقتصادي

ناترازی تولید و مصرف برق 14 هزار مگاوات بود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: امسال تابستان سختی را در تأمین انرژی مورد نیاز در استان سپری کردیم که ناترازی تولید و مصرف به 14 هزار مگاوات بر دامنه این مشکلات افزود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: امسال تابستان سختی را در تأمین انرژی مورد نیاز در استان سپری کردیم که ناترازی تولید و مصرف به 14 هزار مگاوات بر دامنه این مشکلات افزود.

حسین قدیمی روز چهارشنبه 10 شهریورماه در جریان برگزاری هفتمین همایش فناوری و مدیریت انرژی در استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری دانشگاه های استان به دنبال راهکاری جدی در تقویت انرژی های تجدیدپذیر و مدیریت مصرف هستیم تا مشکلات و دغدغه های تابستان 1400 را در سال های آینده نداشته باشیم.

وی به شکل گیری هشت کارگروه و برپایی 30 پنل با ارائه 620 مقاله به شکل داخلی و خارجی در قالب این همایش اشاره کرد و گفت: 500 مقاله پذیرش شده در این همایش بین المللی به چالش های بشریت در حوزه انرژی پرداختند تا در بخش آب، برق، گاز و سایر انرژی ها توجهی جدی به انرژی های نو و تجدیدپذیر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: کشور ما در تولید انرژی های پاک از اقلیم و شرایط خاصی برخوردار است که با تأمین فناوری های جدید با همکاری شرکت های دانش بنیان در این زمینه می توان حرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی تولید و مصرف برق 14 هزار مگاوات بود

ناترازی تولید و مصرف برق 14 هزار مگاوات بود