مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-01ورزشي

برنامه ریزی برای تربیت مربیان بدمینتون در پایگاه های بسیج


رییس هیئت بدمینتون استان اردبیل گفت: با همکاری سازمان ورزش بسیج استان اردبیل به دنبال برنامه ریزی برای تربیت مربیان بدمینتون در پایگاه های بسیج هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت بدمینتون استان اردبیل گفت: با همکاری سازمان ورزش بسیج استان اردبیل به دنبال برنامه ریزی برای تربیت مربیان بدمینتون در پایگاه های بسیج هستیم.

بهزاد تقی زاده در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: تفاهم نامه ای بین هیئت ورزشی بدمینتون استان و سازمان ورزش بسیج استان اردبیل منعقد کردیم تا از ظرفیت های سازمان ورزش بسیج استان برای بسط و ترویج رشته بدمینتون استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری، هم افزایی و توسعه مشارکت ها در جهت توسعه ترویج ورزش بدمینتون در جامعه بسیجیان استان و عموم مردم یکی از موضوعات این تفاهم نامه است، تصریح کرد: آموزش رشته ورزشی بدمینتون از سطح مبتدی تا پیشرفته در گروه سنی آزاد بخش خواهران و برادران موضوع دیگر این تفاهم نامه است.

تقی زاده با اشاره به اهداف 5گانه تفاهم نامه هیئت بدمینتون استان و سازمان ورزش بسیج استان تصریح کرد: اصلاح نگرش و ایجاد باور اجتماعی جامعه بسیجیان به ویژه محلات نسبت به ترویج ورزش بدمینتون، حمایت از ایجاد محیط های ایمن ورزشی جهت دسترسی عادلانه جامعه بسیجی، متناسب با توانایی ها و استعدادهایی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تربیت مربیان بدمینتون در پایگاه های بسیج

برنامه ریزی برای تربیت مربیان بدمینتون در پایگاه های بسیج