مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-01سياسي

مرجع تولید اخبار جعلی کرونا در خارج از کشور


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیش از 80 درصد اخبار جعلی مرتبط با کرونا متعلق به منافقان، سلطنت طلب ها و جریانات برانداز است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، واکسن است که هم کیفیت آن مهم است و هم هم افزایی و همکاری بین پلتفرم ها هفتگانه واکسن در ایران، اهمیت راهبردی دارد.

خوشبختانه واکسن برکت آغازگر و محور بزرگ این اقدام بود و این جرأت و جسارت واکسن برکت منجر به تولید و ظرفیت بزرگ علمی در نیل به خودکفایی کشور محسوب شده است.

آزمون و خطا در حوزه سلامت جایز نیست وی اضافه کرد: درحقیقت در حوزه سلامت نمی توان به صورت آزمون و خطا جلو برویم و نیازمند یک قطعیت و ترجیح نسبی در کیفیت واکسن هم در واردات و هم در تولید هستیم.

به نظر می رسد در این مسئله اعوجاج و پیچیدگی داریم و با متخصصین که صحبت می کنیم باید در این قاعده به نکات خاصی توجه کرد.

وی تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت راهبری علمی کشور با ظرفیت تصویب 70 درصدی مصوبات حوزه علم و فناوری را دارا است و بنابراین امور دانش بنیان به شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط می شود و این گونه نباشد فردا روزی به خاطر عدم اقدامات لازم شرمنده مردم شریف ایران شویم.

عاملی افزود: واقعیت این است که دو واکسن ساز در کشور با قدمت 100 ساله با زیر ساخت های مالی و علمی داریم و مشکلاتی داشته اند و با تأخیر وارد تولید واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع تولید اخبار جعلی کرونا در خارج از کشور

مرجع تولید اخبار جعلی کرونا در خارج از کشور