مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-01سياسي

15 پروژه ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری است


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: 50 پروژه عمرانی و اجتماعی در سطح کشور آماده افتتاح و بهربرداری است که از این تعداد 15 پروژه در حوزه این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  50 پروژه عمرانی و اجتماعی در سطح کشور آماده افتتاح و بهربرداری است که از این تعداد 15 پروژه در حوزه  این استان است.

وی افزود: این پروژه ها هفته آینده با حضور معاون اول ریاست جمهوری از جمله اقدامات مهم این ستاد در جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا در استان است.

وی گفت: همپنین طی برگزاری 6 مرحله رزمایش احسان و همدلی و توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین اقشارآسیب دیده در این استان انجام شد.

  راشکی اظهار داشت: جمع ریالی اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، درمان و کاهش آثار روحی بیماری کرونا 453 میلیارد و 150 میلیون ریال بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان درادامه به دیگر اقدامات مهم این ستاد اشاره کرد و افزود: یکی از طرح های مهم ستاد در بخش اشتغال و توانمند سازی افراد جویای کار است که در این بخش از طریق اجرای 40 هزار طرح اشتغال اجتماع محور 60 هزار نفر ظرفیت اشتغال در این استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری است

15 پروژه ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری است