مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-01اقتصادي

کلنگ زنی مگاپروژه تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در اهر


مدیر جهاد کشاورزی اهر از کلنگ زنی مگاپروژه تکمیل زنجیره تولید و تأمین گوشت مرغ دراین شهرستان خبرداد وگفت: 416 میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی مگاپروژه زنجیره تولید و تأمین مرغ گوشتی 300 هزار قطعه ای اکبری در شهرستان اهر با اشاره به این که تکمیل زنجیره می تواند منجر به کاهش هزینه تولید و حذف واسطه ها و دلالان می شود، اظهار داشت: سال هاست دغدغه اصلی تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در شهرستان اهر بود که تأثیر خوبی در کاهش هزینه های مردم در زمینه گوشت مرغ دارد و از طرفی نقش دلالان را از بازار حذف می کند.

مدیر جهاد کشاورزی اهر از سرمایه گذاری 416 میلیارد تومانی در مگاپروژه زنجیره تولید و تأمین گوشت مرغ در شهرستان اهر خبر داد و گفت: این حجم سرمایه گذاری برای تکمیل 5 زنجیره تولید و تأمین گوشت مرغ در شهرستان اهر انجام می گیرد.

وی بابیان این که کارخانه تولید خوراک دام و طیور به ظرفیت تولید سالانه 90 هزار تُن و با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی در شهرستان اهر احداث می شود، ابراز داشت: همچنین فاز دوم کشتارگاه صنعتی طیور که تجهیزات و دستگاه های آن از کشور هلند وارد شده و به مرحله اجرا خواهد رسید و برای احداث فاز دوم کشتارگاه صنعتی طیور 2,200 میلیارد ریال سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مگاپروژه تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در اهر

کلنگ زنی مگاپروژه تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در اهر