مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-01اقتصادي

فعال بودن 1470 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد/ اولتیماتوم استاندار به مدیران


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: تا روزی که در جایگاه مدیریتی هستند به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ 2 هزار و 250 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به کهگیلویه و بویراحمد تا تاریخ دهم شهریور 1400 خبر داد و گفت: 1470 پروژه فعال در استان وجود دارد که دستگاه ها برای این تعداد پروژه 1855 میلیارد تومان مبادله موافقت نامه انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پیشرفت این تعداد پروژه اعتبارات سال جاری استان 200 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: کل اعتبارات مناطق زلزله زده سی سخت 726 میلیارد تومان است که 50 درصد این اعتبار تخصیص یافته است و تلاش ما ساخت خانه های مردم قبل از آغاز سرما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مستندسازی اموال دولت تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 1650 مورد از اموال منقول و غیر منقول دستگاه ها سند دار شدند و  یک هزار پروژه هم سند دار خواهد شد که از این حیث رتبه سوم را کسب کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی رغم همه محرومیت ها، گرفتاری ها و عقب ماندگی های این استان اما پروژه ها در همه بخش های آب، راه، عمران روستایی، بخش آموزش و فناوری و حوزه فرهنگی فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 1470 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد/ اولتیماتوم استاندار به مدیران

فعال بودن 1470 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد/ اولتیماتوم استاندار به مدیران