مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-01سياسي

لزوم تقویت آموزش فنی و حرفه ای در کنار سوادآموزی


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم حرفه آموزی در کنار سوادآموزی گفت: سعی شود که در کنار آموزش خواندن و نوشتن، آموزش فنی و حرفه ای نیز قوی شود تا افراد در کنار خواندن و نوشتن شغلی داشته باشند؛ - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم حرفه آموزی در کنار سوادآموزی گفت: سعی شود که در کنار آموزش خواندن و نوشتن، آموزش فنی و حرفه ای نیز قوی شود تا افراد در کنار خواندن و نوشتن شغلی داشته باشند؛ اگر فن و حرفه در کنار خواندن و نوشتن باشد، انگیزه را قوی تر می کند.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان خوزستان که امروز (10 شهریورماه) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امیدواریم همه دولتمردان راه و سیره شهیدان باهنر و رجایی را طی کنند و در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات مردم را به همان طریقی که آقای رجایی عمل کرد، عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهید رجایی مردی تمام عیار بود که از نقطه صفر شروع کرد و وارد بدنه نظام شد و در خدمات رسانی و ارائه طرح های مهم در حوزه آموزش و پرورش و مدیریتی، یادگار خوبی از خود به جای گذاشت.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال در استان خوزستان هفته دولت تحت الشعاع تحولات دولت ها قرار گرفت و آن گونه باید و شاید فرصت نشد که به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت آموزش فنی و حرفه ای در کنار سوادآموزی

لزوم تقویت آموزش فنی و حرفه ای در کنار سوادآموزی