مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-01سياسي

پیشوای عارفان ویژه برنامه رادیو قرآن در شهادت امام سجاد(ع)


شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و شناخت بیشتر مخاطبان با امام سجاد(ع) ویژه برنامه لی را با عنوان پیشوای عارفان به روی آنتن خواهد برد.

- "پیشوای عارفان" ویژه برنامه رادیو قرآن در شهادت امام سجاد(ع) شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و شناخت بیشتر مخاطبان با امام سجاد(ع) ویژه برنامه لی را با عنوان پیشوای عارفان به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن،شبکه رادیویی قرآن در ایام و مناسبت های مختلف ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و پخش می کند که به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام سجاد(ع) پیشوای عارفان را روز جمعه 12 شهریورماه با آیتم های مختلف به صورت زنده تقدیم شنوندگان می کند.

این برنامه با حضور یکی از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه به بیان اهمیت و معرفی صحیفه سجادیه که پس از قرآن و نهج البلاغه مهمترین میراث مکتوب شیعه است و دربردارنده مباحث عمیق دینی و عرفانی است، می پردازد.

پخش مداحی و فرازهای ناب تلاوت پیرامون موضوع برنامه، پخش قطعات کوتاه سخنرانی از بزرگان و ارتباط زنده با یکی از شاعران آیینی از جمله بخش های این ویژه برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوای عارفان ویژه برنامه رادیو قرآن در شهادت امام سجاد(ع)

پیشوای عارفان ویژه برنامه رادیو قرآن در شهادت امام سجاد(ع)