مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-01حوادث

فروش موتورهای سرقتی در قالب مزایده/ سارقان به دام افتادند


معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت ازشناسایی و انهدام باند خرید و فروش موتورهای سرقتی در پایتخت خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری اعضای باند خرید و فروش موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه نجفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: چندی قبل کارآگاهان گشت اداره هفتم پلیس آگاهی تهران در حال گشت زنی به موتورسیکلت آپاچی بدون پلاک مشکوک شده و پس از توقیف موتور در بررسی شماره شاسی موتور متوجه دستکوب بودن شماره شاسی موتورسیکلت شدند.

وی افزود: بدین ترتیب موتورسیکلت همراه راننده آن که مرد جوانی است برای تحقیق به پلیس آگاهی تهران منتقل شده و کارآگاهان با اقداماتی پلیسی و کارشناسی، شماره پلاک موتورسیکلت را به دست آورده که مشخص شد این موتور در دوم تیرماه امسال به سرقت رفته است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه مرد جوان را مورد تحقیق قرار داده و مشخص شد که مرد جوان موتور را در یک مزایده از مردی به نام منصور خریداری کرده است.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی مخفیگاه منصور شده و منصور در زمان بازداشت سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش موتورهای سرقتی در قالب مزایده/ سارقان به دام افتادند

فروش موتورهای سرقتی در قالب مزایده/ سارقان به دام افتادند