مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-01دانش

چرا دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرارداد واکسیناسیون خودرویی را امضا نکرد؟


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دلیل امضا نکردن قرارداد واکسیناسیون خودرویی شهرداری توسط رییس دانشگاه را عملیاتی نبودن بند دوم و چهارم این قرارداد اعلام کرد.

- دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص امضا نکردن تفاهم نامه واکسیناسیون خودرویی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری، بند دوم و چهارم این تفاهم نامه را عملیاتی نمی داند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بابیان اینکه این دانشگاه با هر بخش خصوصی و غیردولتی که قرارداد بسته ایم، گفته ایم باید تا پایان سند ملی واکسیناسیون محل در اختیار ما باشد؛ ادامه داد: در قرارداد تنها یک ماه برای واکسیناسیون مهلت تخصیص داده و عنوان کرده که مبلغ لازم برای این طرح را هم دانشگاه علوم پزشکی باید بپردازد.

وی افزود: واکسیناسیون در مشهد یک ماهه تمام نمی شود، دکتر بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هفتم شهریورماه به صورت خصوصی و غیررسمی قرارداد را برای سرپرست شهرداری فرستادند؛ ما مطالبه ای از کسی نداریم و از خدمات شهری بسیار متشکر هستیم اما دانشگاه علوم پزشکی آیا می تواند پس از یک ماه واقعاً هزینه های لازم برای این طرح را بپردازد؟ دکتر رحیمی بابیان اینکه مصوبه شورای شهر در این خصوص را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرارداد واکسیناسیون خودرویی را امضا نکرد؟

چرا دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرارداد واکسیناسیون خودرویی را امضا نکرد؟