مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:272021-09-01بين الملل

زندانیان فراموش شده در زندان نظامی «قرین» سریعا آزاد شوند


الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی «ناپدید شدگان قهری» اعلام کرد: مقامات بحرین از ناپدید شدن اجباری به عنوان یکی از وسایل ارعاب و انتقام سیاسی استفاده کرده اند.

- الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی ناپدید شدگان قهری اعلام کرد: مقامات بحرین از ناپدید شدن اجباری به عنوان یکی از وسایل ارعاب و انتقام سیاسی استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مراه البحرین، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی ناپدید شدگان قهری اعلام کرد: مقامات بحرین از ناپدید شدن اجباری به عنوان یکی از وسایل ارعاب و انتقام سیاسی استفاده کرده اند.

الوفاق با اشاره به اینکه شمار زیادی از افراد در بحرین در معرض ناپدید شدن قهری قرار گرفته اند و هم اکنون در زندان نظامی قرین به سر می برند، یادآور شد: این زندانیان، فراموش شده اند و باید فوراً آزاد شوند.

در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است: زندانیان در زندان نظامی قرین زندانیان فراموش شده، و شامل محمد عبدالحسن المتغوی، فاضل السید عباس رضی، سید علوی حسین، مبارک عادل مبارک مهنا و محمد عبدالحسین صالح الشهابی هستند.

گفتنی است که بحرین از سال 2011 درگیر موج بیداری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان فراموش شده در زندان نظامی «قرین» سریعا آزاد شوند

زندانیان فراموش شده در زندان نظامی «قرین» سریعا آزاد شوند