مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:272021-09-01پزشكي

پیگیری آغاز واکسیناسیون 35 ساله ها در قم


استاندار قم از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست ضمن پیگیری آغاز واکسیناسیون متولدان سال های 1361 تا 1365، از ظرفیت خیرین استان برای واردات واکسن و تأمین همه واکسن مورد نیاز استان اقدام کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز و اورژانس برای امنیت و آرامش بیشتر مراکز واکسیناسیون استان توجه داد و یادآور شد: تردیدی نیست که ظرفیت ایجاد شده برای تزریق واکسن در استان باید تکمیل شود.

وی در ادامه به لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های استان توسط دانشگاه علوم پزشکی و در مسیر مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به طور مثال می توان به ظرفیت بیمارستان تکمیل نشده الهادی اشاره کرد که امکان استفاده از آن با پیگیری های لازم وجود دارد.

سرمست با بیان این که بیمارستان تنفسی ارتش در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال راه اندازی است اذعان کرد: تأمین اکسیژن بیمارستان ها هم یکی از چالش های امروز ماست که باید در این زمینه، جلسه ای توسط مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور دست اندرکاران تشکیل شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد آغاز واکسیناسیون متولدان سال های 1361 تا 1365 در استان و در هفته پیشِ رو نهایی شود.

سرمست سپس به پیگیری مجوزهای لازم برای واکسینه کردن گروه های پُرخطر توجه داد و از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا تقدیر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آغاز واکسیناسیون 35 ساله ها در قم

پیگیری آغاز واکسیناسیون 35 ساله ها در قم