مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:362021-09-01اقتصادي

یک قدم راحت تر تا شارژ خودرو برقی با شارژرهای AC ایستگاهی مپنا


ایستگاه شارژ خودروی برقی (Electric Vehicle Charging Station) یکی از عناصر زیرساختی است که انرژی الکتریکی مورد نیاز برای شارژ کردن وسائل نقلیه برقی اعم از خودروی تمام برقی یا پلاگین هیبرید (Plug-in Hyid) را تأمین می کند.

- ایستگاه شارژ خودروی برقی (Electric Vehicle Charging Station) یکی از عناصر زیرساختی است که انرژی الکتریکی مورد نیاز برای شارژ کردن وسائل نقلیه برقی اعم از خودروی تمام برقی یا پلاگین هیبرید (Plug-in Hyid) را تأمین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مپنا، افزایش تعداد مدل خودروهای برقی موجود و همچنین حجم رانندگان این وسایل نقلیه در جهان، سبب پیشرفت در ساخت تجهیزات ایستگاه های شارژ اتومبیل های برقی شده است.

یکی از انواع شارژرهای ایستگاهی، شارژرهای AC هستند که معمولا از کانکتورهای نوع 1 و نوع 2 استفاده می کنند و برخلاف شارژرهای DC نیازی به جریان های بالا نداشته و حتی با برق تکفاز شهری نیز قابل راه اندازی هستند.

به همین دلیل این شارژرها مقرون به صرفه تر بوده و انتخاب مناسبی برای ایستگاه هایی است که نیاز دارند تعداد زیادی شارژر در محل نصب داشته باشند.

مرکز توسعه خودرو برقی و زیر ساخت های شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) نیز نسل جدید شارژر AC ایستگاهی مپنا از هر دو کانکتور نوع 1 و نوع 2 پشتیبانی میکند و قادر است با تامین حداکثر جریان 32 آمپر، زمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم راحت تر تا شارژ خودرو برقی با شارژرهای AC ایستگاهی مپنا

یک قدم راحت تر تا شارژ خودرو برقی با شارژرهای AC ایستگاهی مپنا