مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-01سياسي

انتصاب استاندار جهادی و بومی برای کرمانشاه در اولویت است


دبیر جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه گفت: انتصاب استاندار جهادی و بومی برای کرمانشاه در اولویت است.

- اظهار کرد: با انتخاب روحانی در سال 92 به عنوان رییس جمهور دولت یازدهم، احزاب سیاسی اصلاح طلب و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس نهم برای انتخاب استاندار بیش از 20 نفر را به عنوان گزینه استانداری کرمانشاه به دولت و وزارت کشور معرفی کردند.

وی افزود: نتیجه اختلافات گروه های سیاسی اصلاح طلب و نمایندگان مجلس در دولت های یازدهم و دوازدهم، انتصاب سه استاندار غیربومی یعنی رضایی بابادی، رازانی و هوشنگ بازوند بوده که گویی قحط الرجال در این دیار آمد.

دبیر جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه گفت: این در حالی است که این استان شخصیت های ملی و فراملی از سفیر و وزیر گرفته تا معاون رییس جمهوری به کشور تحویل داده است.

وی با بیان اینکه استانداران کرمانشاه در طول هشت سال دولت به اصطلاح تدبیر و امید کارنامه قابل قبولی برای استان مظلوم کرمانشاه نداشتند، تصریح کرد: با پایان دولت دوازدهم و آغاز به کار دولت سیزدهم، بحث داغ این روزهای محافل سیاسی، معرفی و گمانه زنی انتخاب استانداران است.

محنتی افزود: تجربه تلخ سال 92 در اختلاف بر سر استاندار کرمانشاه باید درسی برای سیاسیون باشد، اختلافی که اگر مجدد به وجود بیاید ممکن است نتیجه اش از دست رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب استاندار جهادی و بومی برای کرمانشاه در اولویت است

انتصاب استاندار جهادی و بومی برای کرمانشاه در اولویت است