مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-01سياسي

بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است


رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: بسیج پاره تن مردم، تبدیل کننده تهدیدها به فرصت و خلق کننده حماسه های بی بدیل و تئوری خدمت بی منت به ولی نعمتان است.

- مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در حال بررسی است، به دنبال این هستیم که این افراد شهید خدمت محسوب شوند.

اصلانی ادامه داد: قانونی که در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است، باعث هویت بخشی و صیانت از گروه های جهادی شده و زمینه را برای حمایت همه جانبه و عادلانه از گروه های جهادی در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.

محرومیت زدایی از مصادیق امیدآفرینی در جامعه است وی تأکید کرد: محرومیت زدایی از مصادیق امیدآفرینی در جامعه است و خدمت بی منت گروه های جهادی به مردم در مناطق محروم باعث امیدآفرینی در بین محرومین شده است.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: در گام دوم انقلاب آحاد و اقشار مختلف مردم، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی، تربیتی و اجرایی کشور با استفاده از ظرفیت های گوناگون موجود در جامعه تلاش کنند تا گفتمان جهادی در جامعه تبدیل به یک گفتمان عمومی و غالب شود.

وی با اشاره به ایجاد تفکر پیگیری اقتصاد عدالت محور در گروه های جهادی بسیج، تصریح کرد: حضور جوانان در گروه های جهادی بسیج برکات زیادی دارد و می توان به آشنایی با وضعیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است

بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است