مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-01سياسي

احتمال برگزاری مناظره بین گزینه های نهایی شهرداری قزوین


چهار گزینه از بین افراد بومی و غیربومی انتخاب می شود به این صورت که 2 گزینه بومی و 2 گزینه غیربومی خواهد بود.

احتمالاً از بین این چهار گزینه نیز 2 گزینه انتخاب و به صحن شورا دعوت می شوند تا برنامه های خود را دقیق تر ارائه دهند، - ایسنا/قزوین عضو شورای شهر قزوین گفت: چهار گزینه از بین افراد بومی و غیربومی انتخاب می شود به این صورت که 2 گزینه بومی و 2 گزینه غیربومی خواهد بود.

احتمالاً از بین این چهار گزینه نیز 2 گزینه انتخاب و به صحن شورا دعوت می شوند تا برنامه های خود را دقیق تر ارائه دهند، ممکن است بین این 2 نفر مناظره برگزار شود یا 2 نفر صرفاً برای پاسخ به سوالات و ارائه برنامه و به نوعی برای مصاحبه در صحن شورا حاضر شوند.

ولی چگینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتخاب شهردار تصریح کرد: گزینه های بومی و غیربومی تصدی شهرداری قزوین با حضور در صحن شورای شهر برنامه های خود را ارائه دادند، با توجه به برنامه های ارائه شده انتخاب بین گزینه های موجود کار سختی است.

وی افزود: 11 شهریور اعضای شورای شهر به بررسی کامل برنامه ها می پردازند و در نتیجه از بین گزینه های موجود چهار گزینه نهایی انتخاب می شود، چهار گزینه از بین افراد بومی و غیربومی انتخاب می شود به این صورت که 2 گزینه بومی و 2 گزینه غیربومی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری مناظره بین گزینه های نهایی شهرداری قزوین

احتمال برگزاری مناظره بین گزینه های نهایی شهرداری قزوین