مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-01حوادث

برخورد قاطع با مسببان و مقصران حادثه حریق تالاب انزلی


به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در رابطه با ایجاد حریق در تالاب انزلی یک نفر بازداشت و سه نفر قرار بازداشت و با مسببان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، سید مهدی فلاح میری عصر امروز در حاشیه بازدید از عملیات اطفای حریق تالاب ستاد مدیریت بحران شهرستان فورا تشکیل جلسه داده اقدامات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به عامدانه بودن آتش سوزی در تالاب انزلی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مثل سنوات گذشته، حریق ایجاد شده در تالاب انزلی عمدی بوده و افراد برای افزایش اراضی غیر قانونی تصرف شده خود شروع به چنین اقداماتی می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان از برخورد جدی با متخلفین ایجاد حریق در تالاب انزلی خبر داد و افزود: در همین رابطه یک نفر بازداشت و برای سه نفر قرار بازداشت صادر شده و بررسی ها در حال انجام است.

فلاح میری با اشاره به ترک فعل صورت گرفته در خصوص تالاب انزلی بیان کرد: اسناد مالکیت و متولی حفاظت از تالاب انزلی بر عهده وزارت نیرو( نمایندگان دولت) است ولی هرساله در این موقع از سال با چنین اتفاقاتی مواجه می شویم که نشان دهنده ترک فعل و قصور در عملکرد بوده و بنابر دستور رییس کل دادگستری برای این افراد پرونده تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مسببان و مقصران حادثه حریق تالاب انزلی

برخورد قاطع با مسببان و مقصران حادثه حریق تالاب انزلی