مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-01بين الملل

بلاتکلیفی اربعین؛ ایران آماده، عراق در سکوت


رییس آژانس امنیت ملی عراق با استاندار کربلا دیدار داشت و در کنفرانس خبری خود اعلام کرد هیچ خدمه موکبی بدون کارت واکسیناسیون حق ورود به اراضی کربلا را ندارد.

- بنابراین همه موکب داران و زوار عراقی قبل از ورود به کربلا باید کارت واکسیناسیون کرونا را ارائه دهند.

درحالی که برخی منابع خبری عراق به نقل از دولت این کشور اعلام کرده اند سهمیه هر کشور در اربعین امسال پنج هزار زائر واکسینه شده است، اما در داخل ایران، مسؤولان ستاد اربعین می گویند عراق هنوز جزییات اعزام زائر به اربعین را مشخص نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی الحکیم ـ مدیر خبرگزاری النخیل عراق ـ در گفت وگویی که با یکی از شبکه های رادیویی ایران داشته، گفته است: دولت عراق اعلام کرده است هر کشور تعداد محدودی را می تواند به اربعین اعزام کند که در این رابطه فقط پنج هزار نفر از هر کشور امکان ورود به خاک عراق را خواهند داشت و همه این پنج هزار نفر باید کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند.

او همچنین درباره رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا در مراسم اربعین اظهار کرده است: رییس آژانس امنیت ملی عراق با استاندار کربلا دیدار داشت و در کنفرانس خبری خود اعلام کرد هیچ خدمه موکبی بدون کارت واکسیناسیون حق ورود به اراضی کربلا را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی اربعین؛ ایران آماده، عراق در سکوت

بلاتکلیفی اربعین؛ ایران آماده، عراق در سکوت