مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 16:022021-09-01سياسي

روحانیون در طرح شهید سلیمانی حضور پررنگی دارند


مدیرکل خدمات اجتماعی پیشگیری و درمان حوزه های علمیه کشور گفت: طلاب و روحانیون حضور پررنگ و فعالی در طرح شهید سلیمانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان در سنندج، با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس در کشور کلید خورد، هدف اصلی این طرح پیشگیری از بحران و کاهش بیماری ها و آرامش بخشی در جامعه را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی افزود: مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ذیل معاونت اجتماعی_ سیاسی است که مدیریت خدمات اجتماعی پیشگیری و درمان آسیب ها را عهده دار است.

وحدتی آراسته پیشگیری از بحران ها( سیل، زلزله، طوفان و کرونا) جزو وظایف ستاد بحران دانست و گفت: در ستاد بحران کشور در راستای پیشگیری و کنترل بحران ها از ظرفیت های طلاب جهادی استفاده می شود.

وی یادآور شد: افزون بر اینکه بحران های طبیعی کشور با آسیب ها و مشکلات زیادی ( طلاق، اعتیاد، بیکاری، تورم) مواجه است در این راستا طلاب جهادی کشور به مدیریت این آسیب ها می پردازد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از موارد غسل و کفن اموات در آرامستان ها دقیق انجام نمی شد گفت: در این راستا در پی فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسایل دینی و اسلامی شوخی بردار نیست و باید با دقت بیشتری انجام شود 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در طرح شهید سلیمانی حضور پررنگی دارند

روحانیون در طرح شهید سلیمانی حضور پررنگی دارند