مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-01اقتصادي

بدهی 15 میلیارد ریالی 4 اداره و دستگاه خدماتی به اداره برق کاشمر


4 اداره دولتی و دستگاه خدماتی بابت برق مصرفی شان 15 میلیارد ریال به اداره برق بدهکارند.

- حسن صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: میزان بدهی مشترکین خانگی و تجاری در کاشمر بابت برق مصرفی 9 میلیارد ریال است و تنها در حوزه ادارات 4 دستگاه دولتی و خدماتی بیش از 15 میلیارد ریال بدهی معوق بابت برق مصرفی شان دارند.

مدیر برق کاشمر با اشاره به اینکه وصول مطالبات پس از واریز به حساب خزانه، در قالب اعتبارات به شرکت برق اختصاص می یابد، افزود: شبکه بهداشت با 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، مخابرات با یک میلیارد و 800 میلیون ریال، آب و فاضلاب با 9میلیارد ریال و شهرداری کاشمر با 2 میلیارد و 200 میلیون ریال دارای بیشترین میزان بدهی در بین ادارات و نهادهای شهرستان هستند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت واحد کاشمر شدیم.

مدیر برق کاشمر با یادآوری اینکه مشترکین برق می توانند با نصب اپلیکیشن برق من از زمان خاموشی منطقه خود مطلع شوند، بیان کرد: بسیاری از خدمات دیگر نیز از طریق این اپلیکیشن برای مشترکین قابل دریافت است و نیازی به مراجعه حضوری به اداره برق نیست.

وی همچنین به اجرای طرح بهارستان به منظور اصلاح شبکه های برق روستایی نیز اشاره کرد و گفت: فاز نخست این طرح که 720 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است در روستاهای بهاریه، زنده جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 15 میلیارد ریالی 4 اداره و دستگاه خدماتی به اداره برق کاشمر

بدهی 15 میلیارد ریالی 4 اداره و دستگاه خدماتی به اداره برق کاشمر