مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-01سياسي

توزیع 34 هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 34 هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه اطعام و احسان حسینی در دو بخش توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین ایتام و نیازمندان اجرا می شود، اظهار کرد: تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان عزیز در دو بخش جزو اولویت اصلی بوده به ویژه در طرح اطعام حسینی در همه مراحل از پخت تا توزیع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی تصریح کرد: با همراهی خیران و همت مراکز نیکوکاری تاکنون 33هزار و 607 بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های ایتام و نیازمند تحت حمایت توزیع شده است و این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ارزش ریالی بسته های توزیع شده را بیش از 5 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: میانگین ارزش هر بسته توزیع شده در بین خانواده های مورد حمایت بیش از 175 هزار تومان برآورد شده است.

صفری در ادامه از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان نیز خبر داد و گفت: در کنار خدمات مستمر و بلاعوض بخشی از خدمات کمیته امداد استان زنجان در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی

توزیع 34 هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی