مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-01اقتصادي

کرونای دلتا در مرداد ماه جاده های مازندران را خلوت کرد


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: کل تردد در محورهای برون شهری استان مازندران طی مرداد ماه امسال حدود 43 میلیون و 910 هزار تردد بوده که در مقایسه با تیر ماه حدود 18 درصد کاهش داشته است و دلیل آن محدودیت های تردد به .

- محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: کل تردد در محورهای برون شهری استان مازندران طی مرداد ماه امسال حدود 43 میلیون و 910 هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن ( تیر ماه 1400) حدود 18 درصد کاهش داشته است.

وی، دلیل عمده کاهش را اعمال محدودیت های تردد به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: همچنین میزان کل تردد ثبت شده از وسایل نقلیه طی 5 ماه نخست امسال بیش از 245 میلیون تردد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 11 درصد افزایش را نشان می دهد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی استان طی مرداد ماه امسال در مقایسه با تیر ماه حدود 27 درصد کاهش داشته و به حدود 3میلیون تردد رسیده است، تصریح کرد: مقایسه 5 ماه نخست امسال با دوره مشابه سال قبل حاکی از آن است که تغییرات چندانی در میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی به وجود نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای دلتا در مرداد ماه جاده های مازندران را خلوت کرد

کرونای دلتا در مرداد ماه جاده های مازندران را خلوت کرد