مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-01اقتصادي

افتتاح یک مجتمع غذایی با اشتغالزایی 250 نفری در ابهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح یک مجتمع غذایی و اشتغالزایی برای 250 نفر خبر داد.

- ناصر فففوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از راه اندازی مجتمع غذایی کیلوس در زنجان خبر داد و اظهار کرد: احداث این مجتمع از سال 1384 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان آغاز شد که با پیگیری های صورت گرفته هم اکنون شاهد بهره برداری این واحد بزرگ صنعتی در استان هستیم.

وی افزود: با توجه به فازهای متعدد اجرایی و عملیاتی و سرمایه گذاری ارزی و ریالی امکان تکمیل خط تولید برای سرمایه گذار این مجتمع میسر نشده به طوریکه در سال 1399 گروه صنعتی گلرنگ با خرید عمده سهام این مجتمع توانست نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: فاز نخست این مجتمع مشتمل بر تولید عصاره مالت، ماء الشعیر و نوشابه های گازدار است که هم اکنون به بهره برداری رسید و فاز دوم این پروژه نیز به منظور تولید مالت است که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

فغفوری مجموع سرمایه گذاری این پروژه را بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: بالغ بر 30 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی این پروژه بود که به منظور خرید ماشین آلات و تجهیزات بوده و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک مجتمع غذایی با اشتغالزایی 250 نفری در ابهر

افتتاح یک مجتمع غذایی با اشتغالزایی 250 نفری در ابهر