مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-02بين الملل

امرالله صالح در پاسخ به طالبان: امروز دره پنجشیر مایه امید ملت افغانستان است


امرالله صالح، معاون پیشین رییس جمهوری افغانستان و یکی از رهبران کنونی خیزش مردمی در پنجشیر، به اظهارات یکی از مقامات طالبان واکنش نشان داد.

- امرالله صالح در پاسخ به طالبان: امروز دره پنجشیر مایه امید ملت افغانستان است امرالله صالح، معاون پیشین رییس جمهوری افغانستان و یکی از رهبران کنونی خیزش مردمی در پنجشیر، به اظهارات یکی از مقامات طالبان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، پیشتر امیرخان متقی، رییس کمیسیون دعوت و ارشاد طالبان، از ساکنان پنجشیر خواسته بود تا رهبرانشان را برای تسلیم شدن و مقابله با وقوع جنگ قانع کنند.

متقی همچنین و با ادامه درگیری ها میان نیروهای طالبان و طرفداران احمد مسعود در پنجشیر گفته بود که گفت وگوها با جبهه مقاومت با شکست روبه رو شده است.

خبرگزاری طلوع نیوز به نقل از انعام الله سمنگانی، عضو کمیسیون فرهنگی طالبان نوشت که مجاهدین امارت اسلامی با حمله از سوی کسانی که در پنجشیر لاف از مقاومت می زنند مواجه شدند.

آن حمله با واکنش مجاهدین روبرو شد و در نتیجه تلفات سنگین بر جانب مقابل وارد شد.

همزمان جبهه مقاومت احمد مسعود می گوید که حملات طالبان در ورودی های ولایت پنجشیر را عقب زده و شماری از جنگجویان طالبان را از پای در آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرالله صالح در پاسخ به طالبان: امروز دره پنجشیر مایه امید ملت افغانستان است

امرالله صالح در پاسخ به طالبان: امروز دره پنجشیر مایه امید ملت افغانستان است