مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-02اقتصادي

10 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز رفع تصرف شد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با تخریب بیش از 75 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی اسفهلان تبریز به موجب تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با تخریب بیش از 75 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی اسفهلان تبریز به موجب تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 10 هکتار دیگر از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز رفع تصرف شد.

فرامرز افشانی روز پنجشنبه، 11 شهریور ماه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیشگیری از ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی و مقابله با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی همواره در اولویت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز است.

وی افزود: خودروهای گشت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بررسی مستمر و حضور فعال در عرصه های کشاورزی و نیز گزارش های دریافتی از سامانه 131، مزارع و باغ ها را رصد کرده و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد می کنند.

وی ادامه داد: صدور مجوز یا پروانه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و نیز واگذاری خدمات زیربنایی توسط دیگر نهادها بدون استعلام و دریافت مجوز از جهادکشاورزی ممنوع است و افراد و دستگاه های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز رفع تصرف شد

10 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز رفع تصرف شد