مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-02سياسي

آزادی 254 زندانی استان خوزستان


رییس کل دادگستری استان خوزستان از صدور دستور آزادی 254 نفر از زندانیانی که در حال حاضر مشمول مرخصی پایان حبس هستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در جلسه کمیته کاهش جمعیت کیفری گفت:باید با راهکارهای علمی و مناسب، پیگیری های قانونی و همچنین از تمامی ظرفیت های که در جهت کاهش جمعیت زندانیان در استان خوزستان می تواند تاثیرگذار باشد استفاده و بهره برد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان افزود: استفاده از مجازات های جایگزین حبس یکی از راهکارهای مناسب دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت کیفری در دوره تحول محسوب می شود و با ابزارهایی مانند پابند الکترونیکی می توان کنترل و نظارت را بر زندانی، باوجود آزاد بودن وی حفظ کرد.

همچنین زندانیانی که وفق مقررات مشمول پابند الکترونیکی می شوند در اسرع وقت با تمهیدات لازم زمینه آزادی آنان فراهم شود.

وی ادامه داد: باید زمینه دادرسی الکترونیکی در تمامی شعب دادگاه ها و دادسراها فراهم، توسعه و گسترش پیدا کند و این یکی از راهکارهای مناسب در تسریع رسیدگی به پرونده ها می باشد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: هر چه کار زندان آگاهانه، قانون محور و هدفمندتر باشد، آثار اجتماعی آن در ارتقای احساس امنیت اجتماعی و قضایی میان شهروندان در برابر جامعه جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 254 زندانی استان خوزستان

آزادی 254 زندانی استان خوزستان