مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-02سياسي

دستور آزادی 254 زندانی استان خوزستان صادرشد


رییس دستگاه قضایی خوزستان به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر استان دستور داد که زمینه آزادی 254 نفر از زندانیانی که در حال حاضر مشمول مرخصی پایان حبس هستند در اسرع وقت و ظرف 24 ساعت آینده فراهم کنند.

- رییس کل دادگستری استان خوزستان از صدور دستور آزادی 254 نفر از زندانیانی که در حال حاضر مشمول مرخصی پایان حبس هستند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، صادق مرادی در جلسه کمیته کاهش جمعیت کیفری گفت:باید با راهکارهای علمی و مناسب، پیگیری های قانونی و همچنین از تمامی ظرفیت های که در جهت کاهش جمعیت زندانیان در استان خوزستان می تواند تاثیرگذار باشد استفاده و بهره برد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان افزود: استفاده از مجازات های جایگزین حبس یکی از راهکارهای مناسب دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت کیفری در دوره تحول محسوب می شود و با ابزارهایی مانند پابند الکترونیکی می توان کنترل و نظارت را بر زندانی، باوجود آزاد بودن وی حفظ کرد.

همچنین زندانیانی که وفق مقررات مشمول پابند الکترونیکی می شوند در اسرع وقت با تمهیدات لازم زمینه آزادی آنان فراهم شود.

وی ادامه داد: باید زمینه دادرسی الکترونیکی در تمامی شعب دادگاه ها و دادسراها فراهم، توسعه و گسترش پیدا کند و این یکی از راهکارهای مناسب در تسریع رسیدگی به پرونده ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور آزادی 254 زندانی استان خوزستان صادرشد

دستور آزادی 254 زندانی استان خوزستان صادرشد