مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-02اقتصادي

توزیع 125 پنل خورشیدی بین عشایر استان تهران


مدیر امور عشایر استان تهران از توزیع 125 پنل خورشیدی بین عشایر این استان خبر داد.

- مدیر امور عشایر استان تهران اعلام کرد: طرح توزیع پنل های خورشیدی به 125 خانوار با همکاری شرکت توزیع برق استان اجرایی و عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرشید ذبیحی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در فاز نخست این طرح که روز گذشته در منطقه عشایری دشت لار انجام شد 15 خانوار عشایری از نعمت و امکانات این پنل های خورشیدی برخوردار شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را رفاه و تامین برق جامعه عشایری استان اعلام کرد و افزود: توزیع پنل های خورشیدی در بین عشایر، باعث رفاه تامین روشنایی مناسب و جلوگیری از تخریب جنگل ها می شود.

مدیر امور عشایر استان تهران هزینه هر پنل را 8 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد که تنها 10 درصد از این مبلغ از سوی عشایر و 90 درصد آن از اعتبارات شرکت توزیع برق استان تامین شد.

[طرح توزیع پنل های خورشیدی به 125 خانوار عشایر استان تهران اجرا شد] وی ادامه داد: سرمایه گذاری در زمینه بهره وری از انرژی های تجدیدپذیر، علاوه بر جلوگیری از کاهش منابع سوختی، حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های مربوطه را به همراه خواهد داشت.

ذبیحی تاکید کرد: در روزهای آینده 125 خانوار عشایر استان تهران از این پنل ها برخوردار می شوند و توزیع این امکانات بر اساس درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 125 پنل خورشیدی بین عشایر استان تهران

توزیع 125 پنل خورشیدی بین عشایر استان تهران