مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-02اقتصادي

ماهانه بیش از 4 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایحان غربی انجام می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بیش از 4 میلیون جوجه ریزی در استان در طول یک ماه، گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در ارتباط با این موضوع وجود نداشته و جوجه ریزی ماه های آینده به خوبی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از  روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی نادر صادقی  در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به جوجه ریزی بیش از 4 میلیون قطعه ای در سطح استان، اظهار داشت: بر اساس آمار اعلامی در مردادماه بیش از 4 میلیون و چهارصد هزار جوجه ریزی انجام شده است.

وی با بیان این که جوجه ریزی تیرماه تا پایان پانزدهم شهریور ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: پیش بینی می شود جوجه ریزی شهریور ماه همانند مردادماه افزایش یابد و مطمئنا در آینده در ارتباط با این موضوع هیچ مشکلی متوجه استان آذربایجان غربی نخواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کنترل و نظارت بر قطعه بندی گوشت مرغ در سطح استان، عنوان کرد: مراکزی که مجوز این اقدام را دریافت کرده اند باید طبق استانداردهای اعلامی فعالیت کنند، در غیر این صورت مسئولان به ویژه دستگاه های نظارتی همچون دامپزشکی با خاطیان برخورد قانونی را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه بیش از 4 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایحان غربی انجام می شود

ماهانه بیش از 4 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایحان غربی انجام می شود