مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-02سياسي

تفاهم نامه حمایت آمران به معروف و ناهیان از منکر در بیرجند امضا شد


تفاهم نامه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بین مرکز وکلای قوه قضاییه، دادگستری استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی امضا و مبادله شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی تفاهم نامه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بین مرکز وکلای قوه قضاییه، دادگستری استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی امضا و مبادله شد.

این تفاهم نامه مشترک را امروز پنج شنبه 11 شهریور سردار علی قاسمی؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی نسایی زهان؛ دادستان عمومی و انقلاب بیرجند و سید حسن موسوی؛ رییس مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان جنوبی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند امضا کردند و بین طرفین مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در این نشست گفت: در گذشته هیچ قانونی برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نداشتیم تا اینکه مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب این قانون مهم اقدام کرد و طبق تفاهم نامه های کشوری و استانی برای حمایت ویژه از این قشر اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد ملت به عنوان وظیفه شرعی و قانونی است، بیان کرد: سهل انگاری نسبت به امر به معروف و نهی از منکر، کشور را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه حمایت آمران به معروف و ناهیان از منکر در بیرجند امضا شد

تفاهم نامه حمایت آمران به معروف و ناهیان از منکر در بیرجند امضا شد