مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-02اقتصادي

فعالان صنعت چاپ روی خوشی از حمایت ها نمی بینند


مدیر یک چاپخانه افست در خراسان جنوبی گفت: فرسودگی ناوگان صنعت چاپ، مالیات و کاهش کیفیت و افزایش قیمت کاغذ در کشور از معضلات بزرگ صنعت چاپ است که گویی سودای حل شدن ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر یک چاپخانه افست در خراسان جنوبی گفت: فرسودگی ناوگان صنعت چاپ، مالیات و کاهش کیفیت و افزایش قیمت کاغذ در کشور از معضلات بزرگ صنعت چاپ است که گویی سودای حل شدن ندارد.

ابوالفضل زاهدی پور، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بعضا مشکلاتی در این صنعت وجود دارد، اما بعضی مسائل و مشکلات کشوری است که دامن این صنعت را نیز گرفته است.

وی با بیان اینکه گاهی مشکلات پس از سال ها حل نمی شوند، افزود: واقعیت این است که صنعت چاپ از صنایع بسیار تاثیرگذار در توسعه و رونق هر کشور استان، بخش و منطقه است که می تواند تاثیرگذاری خاص داشته باشد چراکه بیشتر صنایع به نوعی به آن وابسته هستند.

این مسئول چاپخانه ادامه داد: نبض فرهنگ هر جامعه در چاپ و نشر می تپد و هرچه میزان کارهای چاپی در یک محدوده جغرافیایی بیشتر باشد، توسعه یافتگی و فرهنگ و هنر آن جامعه در سطح بالاتری قرار دارد.

زاهدی پور با بیان اینکه در سطح جهان صنعت چاپ در بین پنج صنعت اول قرار دارد، لذا از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در کشور ایران نیز اولین چاپخانه در تبریز راه اندازی شد، اما این صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنعت چاپ روی خوشی از حمایت ها نمی بینند

فعالان صنعت چاپ روی خوشی از حمایت ها نمی بینند