مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-02اقتصادي

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور؛ نیازمند اعتبار


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور که قرار بود چند سال پیش افتتاح شود، به دلیل کمبود اعتبار به تعویق افتاده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور که قرار بود چند سال پیش افتتاح شود، به دلیل کمبود اعتبار به تعویق افتاده است.

محمد اصغرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خراسان جنوبی به دلیل پتانسیل مرزی که دارد و تلاشی که توسط مسئولان استان و حمایت دامپزشکی انجام شده رونق مرزها در حوزه دامپزشکی در استان شرایط مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا هم در بحث اعتبارات ملی و هم در بحث اعتبارات استانی کمک های بسیار خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که همه استان های مرزی چون منافع ملی را تامین می کنند به همان نسبت هم در حوزه نیروی انسانی و هم در حوزه تجهیزات، امکانات و آزمایشگاه باید ویژه دیده شوند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور از سال 90 شروع شده و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت داشته و تکمیل باقی مانده آن نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است.

اصغرزاده ادامه داد: این 12 میلیارد تومان تنها برای تکمیل ساخت است و برای تجهیز آزمایشگاه بعد از ساخت، سازمان دامپز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور؛ نیازمند اعتبار

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور؛ نیازمند اعتبار