مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-02اقتصادي

افزایش 4 برابری سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش 4 برابری سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی، اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش 4 برابری سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی، اظهار کرد: سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی به 400 دلار افزایش یافت.

الیاس جویبان، امروز پنج شنبه 11 شهریور، به رسانه های گروهی گفت: پیش از این سهمیه مرزنشینان استان 100 دلار بود که با هدف کمک به معیشت این قشر و رونق مبادلات مرزی و تجاری، این سهمیه از ابتدای مرداد ماه به 400 دلار در سال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه همچنین سهمیه مناطق عادی هم از 50 دلار به 200 دلار افزایش یافته است، افزود: هم اکنون 190 هزار مرزنشین، 57 هزار کارت مرزنشینی دارند که در مجموع حدود 76 میلیون دلار می توانند در سال واردات انجام دهند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: این واردات در مقابل صادرات است که از طریق تعاونی های مرزنشین صورت می گیرد و مرزنشینان می توانند یک سال پس از صادرات خود اقلام خوراکی و غیر خوراکی مدنظر در فهرست مرزنشینان را وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی

افزایش 4 برابری سهمیه دلاری مرزنشینان خراسان جنوبی