مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-02پزشكي

علوم پزشکی ایران: واکسن رازی کوو پارس احتمالاً مجوز اضطراری می گیرد


دانشگاه علوم پزشکی ایران ناظر و مسوول کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس است و مرحله دوم کارآزمایی بالینی این واکسن هم به اتمام رسیده و برنامه ریزی های لازم برای اجرای مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس انجام شده است.

- علوم پزشکی ایران: واکسن رازی کوو پارس احتمالاً مجوز اضطراری می گیرد دانشگاه علوم پزشکی ایران ناظر و مسوول کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس است و مرحله دوم کارآزمایی بالینی این واکسن هم به اتمام رسیده و برنامه ریزی های لازم برای اجرای مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران (ناظر و مسوول کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس ) گفت: مجوز اضطراری به این واکسن ایرانی به احتمال بسیار زیاد پس از ورود و انجام بخشی از فاز سوم کارآزمایی تعلق می گیرد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: اخذ مجوز به این واکسن بعد از اتمام موفقیت آمیز فاز دوم آزمایش بالینی و پس از ورود و انجام بخشی از فاز سوم کارآزمایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسن های ایرانی کوو ایران برکت و پاستوکووک مجوز اضطراری را دریافت کرده اند، یادآور شد: با توجه به تایید بی خطربودن، ایمنی زایی و موثر بودن واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی ایران: واکسن رازی کوو پارس احتمالاً مجوز اضطراری می گیرد

علوم پزشکی ایران: واکسن رازی کوو پارس احتمالاً مجوز اضطراری می گیرد