مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-02سياسي

4500 بسته معیشتی در خوزستان توزیع می شود


جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: چهار هزار و 500 بسته معیشتی توسط بسیج کارمندی سپاه استان تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

- اهواز- جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: چهار هزار و 500 بسته معیشتی توسط بسیج کارمندی سپاه استان تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نعمت الله باقری در رزمایش کمک مؤمنانه بسیج کارمندی سپاه خوزستان از تهیه و توزیع چهار هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد بسته معیشتی توسط بسیج کارمندی سپاه خوزستان تهیه و توزیع می شود.

وی همچنین به راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونایی در مرکز شهید تندگویان اهواز اشاره کرد و افزود: این مرکز با کمک بسیج کارمندی سپاه خوزستان و به منظور کمک به علوم پزشکی اهواز در زمینه واکسیناسیون کرونایی راه اندازی شده است.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان تأکید کرد: در این مرحله جامعه هدف ما بیماران کرونایی به ویژه کسانی که بضاعت ضعیفی دارند، کمک رسانی شود زیرا خیلی از افراد بر اثر این بیماری متضرر و کارشان نیز تعطیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 بسته معیشتی در خوزستان توزیع می شود

4500 بسته معیشتی در خوزستان توزیع می شود