موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-02اقتصادي

صنایع بسته بندی و فرآوری در مناطق خرماخیز بوشهر توسعه می یابد


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: صنایع بسته بندی و فرآوری در مناطق خرماخیز و قطب های تولید این محصول در استان بوشهر توسعه می یابد.

- اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه خرما دارد و به عنوان یکی از قطب های تولید خرمای کشور شناخته می شود.

وی اضافه کرد: توسعه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما نقش مهمی را در ایجاد ارزش افزوده برای این محصول فراهم می کند و باعث بهبود وضعیت بازار این محصول می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا صنایع بسته بندی فرآوری در مناطق خرماخیز و قطب های تولید این محصول در استان بوشهر توسعه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه این صنایع در قطب های تولید یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است و می تواند نقش مهم در ارائه این محصول در بازارهای جهانی و افزایش صادرات آن داشته باشد.

قلی پور بیان کرد: در همین راستا یک واحد در روستای شاهیجان شهرستان دشتستان ایجاد شده است که در حفظ کیفیت خرما، بسته بندی و فرآوری این محصول نقش مهم و اساسی دارد.

پیش بینی می شود امسال 165 هزار تن محصول از نخلستان های استان برداشت شود که از این مقدار هشت هزار تن خارگ، 30 هزار تن رطب و ما بقی خرما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع بسته بندی و فرآوری در مناطق خرماخیز بوشهر توسعه می یابد

صنایع بسته بندی و فرآوری در مناطق خرماخیز بوشهر توسعه می یابد