مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-02سياسي

ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان از تحصیل توسط گروه های جهادی


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: یکی از خدمات جهادگران بسیجی در مناطق محروم ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان تحصیل در قالب جهاد علمی است که 10 گروه جهادی متشکل از 200 جهادگر بسیجی در سطح روستاها به دانش آموزان بازمانده از تحصیل خدمات آموزشی ارایه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در بازدید از فعالیت های دانشجویان جهادگر بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهادگران استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های بسیج و سپاه در راستای مقابله با بیماری کرونا اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی است که بسیج دانشجویی همچون سایر اقشار در این راستا با سازماندهی 15 گروه جهادی در سطح استان به بیماران و مردم خدمات ارائه می دهد.

پوراسماعیل ادامه داد: نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان در پیک پنجم کرونا از دیگر فعالیت های جهادگران بسیجی است که در قالب همیاران بیمار خدمات به بیمارانی که روزهای انتهایی درمان خود را سپری می کنند ارایه می دهند.

وی اضافه کرد: کمک به اجرای طرح واکسیناسیون در مراکز مختلف استان از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی است که در فراخوان اولیه بیش از یکصد نفر ساماندهی و فعالیت می کنند و کلیه دانشجویانی که توانایی های لازم را دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان از تحصیل توسط گروه های جهادی

ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان از تحصیل توسط گروه های جهادی